Sylwester :( Czy wy też tak jak ja będziecie spędzać go sami lub z rodziną ... :( Dobra , a wracając do tematu to jak co tydzień na MSP jest nowy konkurs... Mi bardzo przypadł do gustu. Znajdziemy dużo fajnych animek :) A wam jak podoba się konkurs . Piszcie w komach .
czwartek, 29 grudnia 2011
:*******
sorry , że nie pisałam , ale wiecie zarwanie głowy z tymi Świętami , a teraz Sylwek , który nie zapowiada się ciekawie.... Chcę powiedzieć , że jeśli będzie 40 obserwatorów to w Sylwester będzie od grona konkursów , a więc dodawajcie się do znajomych :)
piątek, 23 grudnia 2011
^.^
Tylko 10 obserwatorów do 40 , jeszcze troszkę i zrobię wam loterie ^.^ w której ponad połowa będzie mogła wygrać^.^
czwartek, 22 grudnia 2011
Ogarnijcie się (niektórzy)
1.Ostatnio MSP zeszło się na pyskate lalunie. Znalazła się już jedna , która mówi , że ma 12 lat , a mi w tajemnicy powiedziała , ze ma 16 chodź i tak wiem , że kłamie. Takie osoby powinny być wywalone ... nie to , że dziecko nie swoje zdjęcie daje do internetu tylko jakiejś inne 17 latki... to jeszcze bezczelnie kłami
2. Dzieci nie musimy wiedzieć , że wam kurcze babcia czy dziadek umarł (OGARNIJCIE SIĘ)
3. To , że macie Vip nas cieszy , ale nie musicie cały czas mówić ( Jaaa mam VIPA , a ty nie masz )
4. Pies wam zdechł? Noo i pewnie myślicie , że nie mam uczuć , ale zdarza się
5.Jakieś dzieci pytają się czy im Vipa kupię , czy to was nie wkurza?
5.NIE PRZESADZAJCIE Z TYM (SZUKAM CHŁOPAKA , JESTEM TAKA SAMOTNA)
Taka , krótka notka :P
2. Dzieci nie musimy wiedzieć , że wam kurcze babcia czy dziadek umarł (OGARNIJCIE SIĘ)
3. To , że macie Vip nas cieszy , ale nie musicie cały czas mówić ( Jaaa mam VIPA , a ty nie masz )
4. Pies wam zdechł? Noo i pewnie myślicie , że nie mam uczuć , ale zdarza się
5.Jakieś dzieci pytają się czy im Vipa kupię , czy to was nie wkurza?
5.NIE PRZESADZAJCIE Z TYM (SZUKAM CHŁOPAKA , JESTEM TAKA SAMOTNA)
Taka , krótka notka :P
piątek, 16 grudnia 2011
środa, 14 grudnia 2011
Kalendarz Adwentowy-14.12
Dzisiaj możemy dostać śliczną ozdobę... jak większość prezentów z kalendarza to coś na ścinane :P Szczerze to nie zbyt mi się podoba dzisiejszy prezent
wtorek, 13 grudnia 2011
Kalendarz Adwentowy 13.12
poniedziałek, 12 grudnia 2011
niedziela, 11 grudnia 2011
MiniKonkurs
Pytanie: Który mam lvl ?
Nagroda: graf , obejrzenie 4 filmów ^.^
*Mogą brać tylko obserwatorzy bloga
*29 i 30 obserwator dostaną po grafie ^.^
Edit: Wygrywa Lechu554
Nagroda: graf , obejrzenie 4 filmów ^.^
*Mogą brać tylko obserwatorzy bloga
*29 i 30 obserwator dostaną po grafie ^.^
Edit: Wygrywa Lechu554
Ciekawostka
Jeśli nie wiecie czemu niektórzy mają takie niebieskie ramki to dla tego , gdyż są to pracownicy MSP i chcą wam przekazać pewne informacje. Nie którzy nie potrafili tego zrozumieć więc tłumacze ;)
Nowość tu i tam
Oto nowy wygląd bloga. Bardzo się starałam i mi się strasznie podoba , obok jest ankieta czy wam się podoba (odpowiadajcie) .
*Pamiętajcie jak będzie 40 obserwatorów to będzie loteria świąteczna^.^ Zapraszajcie znajomych ^.^ ( będą mega nagrody)
*Pamiętajcie jak będzie 40 obserwatorów to będzie loteria świąteczna^.^ Zapraszajcie znajomych ^.^ ( będą mega nagrody)
Kalendarz Adwentowy-11.12
Dzisiaj w kalendarzu możemy znaleźć zwierzaka wiszącego na sznurku ??? Sama nie wiem co to jest , ale prezent dla Vip`ów jest na serio ciekawy. Na pewno się przyda :)
sobota, 10 grudnia 2011
Odblok !!!!
Blog był zawieszony z moich osobistych powodów nie pisałam go , no , ale przejdźmy do rzeczy.
Blog będzie całkowicie odnowiony , nowy nagłówek tło i może nawet redaktorów troszkę przybyje. Chcę prosić też o zapraszanie swoich znajomych do obserwowania bloga. Było by mi na prawdę miło , a gdyby było 40 obserwatorów zrobiła bym w tedy wielką loterie świąteczną :3
Blog będzie całkowicie odnowiony , nowy nagłówek tło i może nawet redaktorów troszkę przybyje. Chcę prosić też o zapraszanie swoich znajomych do obserwowania bloga. Było by mi na prawdę miło , a gdyby było 40 obserwatorów zrobiła bym w tedy wielką loterie świąteczną :3
poniedziałek, 1 sierpnia 2011
Przepraszam was ale...
... byłam na wycieczce 17 dniowej , a dokładniej to byłam na Oazie i tam nie można było mieć nawet telefonu. Ale muszę wam przyznać , że bez telefonu było mi lepiej , ale nie mogłam nic napisać.
Teraz już będę pisać jak będzie czas no nie bo wakacje nie są po to by cały czas siedzieć przed komputerem!
Teraz już będę pisać jak będzie czas no nie bo wakacje nie są po to by cały czas siedzieć przed komputerem!
środa, 6 lipca 2011
Propozycja dla imprezowych ludzi...
Myślę , ze przydała by się jakaś impreza blogowa. Nie wiem jakie lubicie więc dajcie jakieś propozycje i oczywiście ja sponsoruje wszelkie nagrody ;)
wtorek, 5 lipca 2011
Z dnia na MSP -2
Hahahah dzisiaj wielkie nudy! Nie chce się robić kolejnego odcinka ,,Przemiana`` , a tak wgl to był warunek! Wszystkie odcinki muszą mieć 30 obejrzeń inaczej się nie da!
Macie jakiś pomysł co ja mogę dla was zrobić żeby i wam się nie nudziło. Wiecie ja jestem mało kreatywna :P .m Co wam umiliły by na niego wchodzenie i częstsze lookanie ? ^^ Ale i tak was kocha, . bo dosyć dużo obserwatorów jest :)
Macie jakiś pomysł co ja mogę dla was zrobić żeby i wam się nie nudziło. Wiecie ja jestem mało kreatywna :P .m Co wam umiliły by na niego wchodzenie i częstsze lookanie ? ^^ Ale i tak was kocha, . bo dosyć dużo obserwatorów jest :)
poniedziałek, 4 lipca 2011
Szukam redaktorki!!!
Tak jak z tytułu wynika szukam redaktorki , ale nie takiej byle jakiej. Redaktorka musi:
- być przynajmniej na MSP przez 2 miesiące
-Mieć przynajmniej 6 lvl
- Nie musi być VIP (to nie jest potrzebne do pisania bloga , ale jak coś to może się przydać w innym celu)
-Pisać często
-Nie popełniać błędów ortograficznych
No to tyle. Chętni niech zgłaszają się w komentarzu Jeśli chcecie , żebym was wybrała to musicie mnie też jakoś przekonać , żebym to właśnie was wybrała! Na początek 2 osoby lub 3 będą na okres próbny , ale wybiorę tylko 1 !!!
- być przynajmniej na MSP przez 2 miesiące
-Mieć przynajmniej 6 lvl
- Nie musi być VIP (to nie jest potrzebne do pisania bloga , ale jak coś to może się przydać w innym celu)
-Pisać często
-Nie popełniać błędów ortograficznych
No to tyle. Chętni niech zgłaszają się w komentarzu Jeśli chcecie , żebym was wybrała to musicie mnie też jakoś przekonać , żebym to właśnie was wybrała! Na początek 2 osoby lub 3 będą na okres próbny , ale wybiorę tylko 1 !!!
Powodzenia życzę :
_site_models_
Edit: Osoba która zostanie głównym redaktorem dostatnie coś z listy życzeń!
Edit: Osoba która zostanie głównym redaktorem dostatnie coś z listy życzeń!
Tiaaa..... wakacje i.....
Wielkie zamieszanie! Wiele osób pyta się mnie czemu nie pisze bloga , a odpowiedź jest bardzo prosta!
Są Wakacje i mi się za bardzo nie chce siedzieć przed komputerem , ale nie bójcie się w deszczowe dni jakie teraz są będę pisać , bo nie ma nic do roboty! Zaraz coś ogłoszę więc bądźcie czujni!
Są Wakacje i mi się za bardzo nie chce siedzieć przed komputerem , ale nie bójcie się w deszczowe dni jakie teraz są będę pisać , bo nie ma nic do roboty! Zaraz coś ogłoszę więc bądźcie czujni!
Z pozdrowieniami z mojego domu:* _site_models_
środa, 22 czerwca 2011
Konkurs nr1
Pytanie: Jak nazywwa się bardzo słynna gra komputerowa.
Podpowiedź: Jest o życiu
Nagroda: Graf
Podpowiedź: Jest o życiu
Nagroda: Graf
Nowości na MSP
Na msp troszkę się zmieniło1 Teraz mamy you tube! No oki , ale najlepsze jest to , że kiedy na kogoś klikniesz możesz się z nim wymienić. Teraz nie będzie wątpliwości , ani kradzieży ubrań!
Mała zmiana planów?
Mała zmiana planów>?
Widzę , że nikogo chyba nie będzie na tych konkursach oprócz paru osóbek któe mówią mi , że będa na 100% oki zobaczymy co to będzie
Przewidziane nagrody:
Włosy > 2
Sukienka>1
Reklamy na blogu ( w poście) >2
Grafy> ile sie da
Ocenka filmwów> też ile się da
NAGRODY W FORMIE KUPIENIA CZEGOŚ Z LISTY ŻYCZEŃ >TEŻ ILE SIĘ DA!
Widzę , że nikogo chyba nie będzie na tych konkursach oprócz paru osóbek któe mówią mi , że będa na 100% oki zobaczymy co to będzie
Przewidziane nagrody:
Włosy > 2
Sukienka>1
Reklamy na blogu ( w poście) >2
Grafy> ile sie da
Ocenka filmwów> też ile się da
NAGRODY W FORMIE KUPIENIA CZEGOŚ Z LISTY ŻYCZEŃ >TEŻ ILE SIĘ DA!
wtorek, 21 czerwca 2011
Coś o mnie
Pewnie pszczółeczki nie wiecie dużo o mnie.
Powiem wam tyle , że w realu jestem goth lolitą
Nie wiecie co to jest? Na końcu są zdjęcia.
Nie jestem taką super goth lolitą wpadam bardziej w scene lub jak to nie którzy mówi w emo
(ubieram się raz tak raz tak :D )
No to jestem tym i tym :P(ZDJĘCIA TEGO I TEGO NA DOLE)
Mam 13 lat... dobra to na razie tyle. Dam jeszcze linki do piosenek które kocham!
http://www.youtube.com/watch?v=Tu1-nFFoHOQ
http://www.youtube.com/watch?v=RX4N4Doo5wA to tyle co zdążyłam znaleźć na you tube
Goth lolita
scene (emo)
Powiem wam tyle , że w realu jestem goth lolitą
Nie wiecie co to jest? Na końcu są zdjęcia.
Nie jestem taką super goth lolitą wpadam bardziej w scene lub jak to nie którzy mówi w emo
(ubieram się raz tak raz tak :D )
No to jestem tym i tym :P(ZDJĘCIA TEGO I TEGO NA DOLE)
Mam 13 lat... dobra to na razie tyle. Dam jeszcze linki do piosenek które kocham!
http://www.youtube.com/watch?v=Tu1-nFFoHOQ
http://www.youtube.com/watch?v=RX4N4Doo5wA to tyle co zdążyłam znaleźć na you tube
Goth lolita
scene (emo)
Konkursy blogowe!
Chcę wiedzieć ile was będzie więc każdy kto o danej godzinie będzie mógł niech napisze komentarz. Do wygrania będą na serio świetne nagrody!!!
niedziela, 19 czerwca 2011
Konkursy na wakacje !
Konkursy na wakacje rozpoczną się w środę o godz 19! Do wygrania będą przeróżne rzeczy. Głównie grafy i prezenty z listy życzeń i jakieś moje . :)
Niedługooo...
... nowy wygląd bloga kochanii. Z okazji wakacji już w środę lub w czwartek ukaże się nowy wygląd i nagłówek. Będą ciekawe funkcje dla was!!! Tak dobrze słyszeliście dla was! Możliwe , że ktoś do mnie dołączy :) W środę będzie wieczór konkursowy , ale o tym opowiem wam w następnej notce .
Epoka kamienia ....
Nowy konkurs = nowe rzeczy. Ja aktualnie nie mam nic jeśli chodzi o nowe rzeczy , ale spodobał mi się taki telewizorek. A wy coś kupujecie ?
środa, 15 czerwca 2011
Konkurs uliczny.
Na MSP trwa Konkurs Uliczny. Pojawiły się więc nowe ubrania i przedmioty oraz ciekawe animki :). Ja nie tworze filmu na ten konkurs , bo nie mam jakoś weny. A wy tworzycie ?
poniedziałek, 6 czerwca 2011
Z dnia na MSP
Dzisiaj nic ciekawego się nie dzieje. Na moim profilu zrobiłam dużo konkursów na grafy. Ukazały się nawet 2 nowe odcinki ,,Przemiana`` robionego prze zemnie. Proszę was o oglądanie :)
sobota, 4 czerwca 2011
Łowcy trendów
Julkawich- Osoba ta bardzo mi się spodobała. Jej styl jest taki inny. Przypomina Krwawą Merry. Dużo osób ubiera się w mrocznym stylu , ale ta przypomina bardziej taką normalną osobę w szarych kolorach.
Łowcy trendów
Postanowiłam wprowadzić ,,Łowcy trendów``. Po całym MSP będę krążyć i szukać osób które mają ciekawe i oryginalne pomysły. Macie szanse pokazać na co was stać i mieć darmowa reklamę .
Loteria na dobry początek.
Loteria polega na tym , że musicie obejżeć fimik pt. ,,Loteria blogowa ... ``
Wszystko jest wyjaśnione w filmiku
Nagrody : Prezent za 400
Prezent za 300
Wszystko jest wyjaśnione w filmiku
Nagrody : Prezent za 400
Prezent za 300
Witajcie.
Ten bloga będzie o MovieStarPlanet. Znajdziecie nowości i konkursy w których będzie można wygrać wspaniałe nagrody. :) Wiem , że powitanie jest takie jak inne , ale chce was zachęcić do obserwowania . Dzięki wielkie.Bym zapomniała- Na MSP jestem _site_models_
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)



















(kliknij)


