Sylwester :( Czy wy też tak jak ja będziecie spędzać go sami lub z rodziną ... :( Dobra , a wracając do tematu to jak co tydzień na MSP jest nowy konkurs... Mi bardzo przypadł do gustu. Znajdziemy dużo fajnych animek :) A wam jak podoba się konkurs . Piszcie w komach .
czwartek, 29 grudnia 2011
:*******
sorry , że nie pisałam , ale wiecie zarwanie głowy z tymi Świętami , a teraz Sylwek , który nie zapowiada się ciekawie.... Chcę powiedzieć , że jeśli będzie 40 obserwatorów to w Sylwester będzie od grona konkursów , a więc dodawajcie się do znajomych :)
piątek, 23 grudnia 2011
^.^
Tylko 10 obserwatorów do 40 , jeszcze troszkę i zrobię wam loterie ^.^ w której ponad połowa będzie mogła wygrać^.^
czwartek, 22 grudnia 2011
Ogarnijcie się (niektórzy)
1.Ostatnio MSP zeszło się na pyskate lalunie. Znalazła się już jedna , która mówi , że ma 12 lat , a mi w tajemnicy powiedziała , ze ma 16 chodź i tak wiem , że kłamie. Takie osoby powinny być wywalone ... nie to , że dziecko nie swoje zdjęcie daje do internetu tylko jakiejś inne 17 latki... to jeszcze bezczelnie kłami
2. Dzieci nie musimy wiedzieć , że wam kurcze babcia czy dziadek umarł (OGARNIJCIE SIĘ)
3. To , że macie Vip nas cieszy , ale nie musicie cały czas mówić ( Jaaa mam VIPA , a ty nie masz )
4. Pies wam zdechł? Noo i pewnie myślicie , że nie mam uczuć , ale zdarza się
5.Jakieś dzieci pytają się czy im Vipa kupię , czy to was nie wkurza?
5.NIE PRZESADZAJCIE Z TYM (SZUKAM CHŁOPAKA , JESTEM TAKA SAMOTNA)
Taka , krótka notka :P
2. Dzieci nie musimy wiedzieć , że wam kurcze babcia czy dziadek umarł (OGARNIJCIE SIĘ)
3. To , że macie Vip nas cieszy , ale nie musicie cały czas mówić ( Jaaa mam VIPA , a ty nie masz )
4. Pies wam zdechł? Noo i pewnie myślicie , że nie mam uczuć , ale zdarza się
5.Jakieś dzieci pytają się czy im Vipa kupię , czy to was nie wkurza?
5.NIE PRZESADZAJCIE Z TYM (SZUKAM CHŁOPAKA , JESTEM TAKA SAMOTNA)
Taka , krótka notka :P
piątek, 16 grudnia 2011
środa, 14 grudnia 2011
Kalendarz Adwentowy-14.12
Dzisiaj możemy dostać śliczną ozdobę... jak większość prezentów z kalendarza to coś na ścinane :P Szczerze to nie zbyt mi się podoba dzisiejszy prezent
wtorek, 13 grudnia 2011
Kalendarz Adwentowy 13.12
poniedziałek, 12 grudnia 2011
niedziela, 11 grudnia 2011
MiniKonkurs
Pytanie: Który mam lvl ?
Nagroda: graf , obejrzenie 4 filmów ^.^
*Mogą brać tylko obserwatorzy bloga
*29 i 30 obserwator dostaną po grafie ^.^
Edit: Wygrywa Lechu554
Nagroda: graf , obejrzenie 4 filmów ^.^
*Mogą brać tylko obserwatorzy bloga
*29 i 30 obserwator dostaną po grafie ^.^
Edit: Wygrywa Lechu554
Ciekawostka
Jeśli nie wiecie czemu niektórzy mają takie niebieskie ramki to dla tego , gdyż są to pracownicy MSP i chcą wam przekazać pewne informacje. Nie którzy nie potrafili tego zrozumieć więc tłumacze ;)
Nowość tu i tam
Oto nowy wygląd bloga. Bardzo się starałam i mi się strasznie podoba , obok jest ankieta czy wam się podoba (odpowiadajcie) .
*Pamiętajcie jak będzie 40 obserwatorów to będzie loteria świąteczna^.^ Zapraszajcie znajomych ^.^ ( będą mega nagrody)
*Pamiętajcie jak będzie 40 obserwatorów to będzie loteria świąteczna^.^ Zapraszajcie znajomych ^.^ ( będą mega nagrody)
Kalendarz Adwentowy-11.12
Dzisiaj w kalendarzu możemy znaleźć zwierzaka wiszącego na sznurku ??? Sama nie wiem co to jest , ale prezent dla Vip`ów jest na serio ciekawy. Na pewno się przyda :)
sobota, 10 grudnia 2011
Odblok !!!!
Blog był zawieszony z moich osobistych powodów nie pisałam go , no , ale przejdźmy do rzeczy.
Blog będzie całkowicie odnowiony , nowy nagłówek tło i może nawet redaktorów troszkę przybyje. Chcę prosić też o zapraszanie swoich znajomych do obserwowania bloga. Było by mi na prawdę miło , a gdyby było 40 obserwatorów zrobiła bym w tedy wielką loterie świąteczną :3
Blog będzie całkowicie odnowiony , nowy nagłówek tło i może nawet redaktorów troszkę przybyje. Chcę prosić też o zapraszanie swoich znajomych do obserwowania bloga. Było by mi na prawdę miło , a gdyby było 40 obserwatorów zrobiła bym w tedy wielką loterie świąteczną :3
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)








